Slottsgatan

Nu bor jag och M på Slottsgatan 17B. Och det känns helt underbart. Vi trivs båda redan mycket bättre i denna. Den är mer hemtrevlig och den ligger så himla perfekt. Nära till gym, stan och Issa (och Eas). 

Imon kommer mannen som äger fastigheten och ska kika på våra tapeter och han har typ redan lovat oss nya tapeter men det är imon som han verkligen ska ge oss lov (om han tycker det behövs, men det kommer han tycka) att åka och beställa tapeter. Och om vi redan trivs så bra nu, vad tror ni då att vi kommer göra när vi får bo med de tapeterna vi själva valt ;) Kommer bli sååå fint. Ska ta bilder på hur det ser ut nu och sen när vi har tapetserat. :) Så får ni se sen hur och mina två hjärtan bor :)

Igår var det såklart flytt som gällde hela dagen. Pappa & Izze kom hit och hjälpa oss. Stort tack till dom, det hade aldrig gått utan dom. Puss på er. Fick även hjälp av Eas, Filip och Gylling så puss på er också. På kvällen drack jag och Gylling nått glas vin och cider och hade det mysigt, medan killarna drack öl och spelade fifa. En perfekt lördagskväll. :) 

Men en sak ska jag berätta, vi sover på en LUFTMADRASS!!! Kan ni tänka er??
Igår slängde vi vår gamla och slitna 120 säng alldeles innan pappa och M åkte till Jysk för att hämta vår nya dubbel säng som vi hade fått ett sms om att den kommit. Men vet ni vad dom säger då?? Att det inte finns några madrasser. Så där stor vi, helt utan säng. Så vi fick en luftmadrass, en sån som man trycker på en knapp och det kommer in luft.. så den är ju ganska bra, bra att ha sen när man får besök. så det var ju positivt. Men jag sover då inte gott i den, fyfan. Gick upp halv nio i morse. PÅ EN SÖNDAG. Då kan ni fatta hur jävla dåligt jag sov. Och på den där jävla madrassen ska vi sova på i MINST 4 nätter till. Usch och fy!

Idag har vi varit på stan och kikat i massa inredningsaffärer. Finns så mycket fint som vi ska köpa (så fort csn kommer in på kontot) ;) Köpte en del nödvändiga saker som vi behövde också.. sååå kul :)

Nu ska jag laga lite middag, idag blir det kyckling, wook och nudlar!
Ha en trevlig söndagskväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0