Stortrivs!!

Jag stortrivs här på Slottsgatan. Det är så skönt att ha nära till allt. Det är lite jobbigt att inte bo så nära skolan nu när man blev så bekväm med det, men de får jag väl bara jobba bort ;) En annan sak som är lite tråkigt är att Alvin inte kan vara lös någonstans. På universitetsgatan så fick han iaf vara lös en gång om dagen för att det var en perfekt gård utanför.. men nu bor man typ mitt i stan, så nu får han leva som en riktig stadshund. Stackarn. 

Igår tränade jag igen och jag kan säga att det brann i röven på mig. Sprang 6km på 30:28.. Så sjukt jobbigt, men jävlar vad skönt det är efteråt :) Normalt brukar jag typ göra 5km på 31min. Så ni kan ju tänka er hur snabb jag var igår :)

Idag skickade vi in vår B-uppsats. vet inte riktigt vad jag ska säga om den, jag tycker absolut inte att den är dålig så.. men det känns som att vi iag kommer få kompletera litegrann. Men vad gör det?? :)

Jag och M ska kika på big nu.. (eftersom vi inte har kanal 11 i vårt nya hem, ARG) så mycket kolla på datorn dagen efter på varje avsnitt.. 

Efter det ska jag iväg till Java där jag ska fika med Emelie, ska bli riktigt trevligt för det var längesen jag träffade henne. Så vi har nog mycket att skvallra om ;)
Sen ska jag hem till Victoria för att fika med tjejerna hemma i hennes nya lägenhet, ska också bli hur trevligt som helst för det var längesen jag träffade dom också.. 
Så det kommer bli en brud-och-fikar dag för mig idag. Kan det bli bättre? ;)


HOJ

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej..

Ja dom är riktigt lika varandra..

Föresten ville du att jag skulle hjälpa dig med bloggen?

Kan inte göra nå jätte avancerat men kanske bättre än nu? :)

Kram

2011-03-17 @ 13:58:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du haft nå praktiker under dina studier nu på högskolan? isf kan du inte berätta om dom? :)

2011-03-17 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0