Taggad som tusan.

Min natt har varit ett helvete. Alvin är så kär i Ella (mammas hund, hon har löpt). Så han låg och pep hela jävla natten, trodde jag skulle bli tokig. Men vad jag än gjorde så hjälpte det inte, ibland när jag strök han på magen så blev han tyst ett tag. Men han är riktigt kär och galen helt enkelt.

Kul tänkte jag först när jag vaknade av att det var lite av kaos hemma i huset. Jag var på det sämsta humöret någonsin, trött och grinig. Syster Hanna - Jag tror det är någon som vaknat på fel sig... säger hon med värsta leendet på läpparna.
- Nej, jag kan inte ha vaknat för jag har fan aldrig fått somnat.. snäser jag tillbaka till henne.
Stackars lilla älsklingen, blev väl rädd för mig :P

Jag gick iaf och la mig till elva igen, och då stängde jag in Alvin i tvättstugan.. så jag har iaf sovit väldigt skönt i 4 timmar. :)
Mitt dåliga humör har gått över och jag är riktigt jäkla taggad för kvällen. :)

Ha en bra fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0