Det får inte hända!

Usch och fy. Idag hände det något hemskt. Sånt som inte får hända.

En ung människa (kände inte han, men hans pappa och flickvän) gick ikväll bort, helt plötsligt. Bara borta. 
Inte en enda förvarning, inte ett farväl. INGENTING. 
Helt plötsligt. Så var han bara borta. Vid 22 års ålder!!!!!!
PANG. Död. 

Jag är så ledsen för familjens skull och tänker så mycket på dom ikväll. 
Vad gör dom nu liksom? Hur reagerar man? Hur fan går man vidare?

Fy helvete säger jag bara. 
Jag vet att jag har sagt det förut. Men jag säger det just för sånna här saker. 
TA HAND OM DOM DU TYCKER OM. 
Du ska inte ta NÅGON för givet. Man vet aldrig när livet tar slut, för dig, eller för någon annan.
Lev varje dag som om det vorde den sista. Det är nått man säger, man fan så jävla rätt det är. 
Jag som känner att jag vill bo nära mina nära och kära för att jag vill kunna vara för dom (för att töntiga jag är rädd för sånna här saker). Blir fan ännu töntigare och räddare efter ikväll.

Inte var det någon som trodde att han skulle dö idag när han och hans flickvän vaknade imorse. Dom hade ingen aning om att det var den sista morgonen dom skulle vakna upp tillsammans. Att igår skulle vara den sista kvällen dom skulle somna tillsammnans.
FY FAN!!! Vet inte vad jag ska skriva, säga eller någonting. 

Tänker bara så mycket på familjen. Jag beklagar verkligen. <3
Min älskade Mats.
Mina älskade familj.
Mina älskade vänner.
Jag älskar er! Glöm aldrig det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0