du och jag



Igår kom min älskade storasyster hit för att vara med mig hela dagen. 
Det var hur mysigt som helst och det var riktigt skönt att träffa henne igen. 
Vi har så himla kul tillsammans, skrattar jämt.
Du och jag syrran, du och jag :) <3

Köpte iaf två par vinterskor. Ett par stövlar, bruna, riktigt snygga :) Och sen ett par kängor eller vad man ska kalla det, också riktigt snygga. Fick båda för 530 kr. Hur billigt är inte det?
Köpte även en vinterjacka. En mörkblå dunjacka.. Hade kostat 1700 men på staduim outlett så köpte jag den för 1000.. skulle vilja ha en riktig "märkesjacka" men att kasta ut MINST 2500 på en jacka är inte direkt vad jag har lust eller råd med just nu. Så då köpte jag en halvryd, som jag tyckte var snygg helt enkelt ;) 
Handlade också en ring för 20kr (gillar rea), sen ett par örhängen för 55 (också rea;)

Idag känner jag inte för någonting, är så sjukt trött, känner mig stressad, har tentaångest, har världens hemlängtan och är hungrig. 
Skulle egentligen hem till en vän idag på mat och så med massa andra tjejer, men vet ni vad jag väljer istället? Tentaplugga, kolla på lite greys avsnitt och träna.. sen idol helt ensam eller jag har ju Alvin såklart <3 . (det är en såndär ogosig helg då Mats är hemma och jobbar). Jag orkar inte vara social och trevlig, därför ser jag ingen bra andledning till att gå dit och bara verka vara en surkärring.
Om jag fick bestämma skulle jag ta med mig min M till Hagge för att ha en myskväll med honom och min familj.. men nej det går ju inte eftersom både han och jag jobbar - jag vet vi ska vara glada över jobb. Men just nu så är jag så stressad. 
Har iaf nyss gett bort min tid på söndag, dels för att ja kommer nog vara lite bakis, men jag skulle aldrig ta bort en tid bara för det. Utan det är mest för att jag vill känna att jag kan sätta mig och tentaplugga när jag vill. 

Nu blir det greys... HOJ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0