nykter brudkväll

Hejsan hoppsan. 

Idag gick jag upp 06:10. På en Lördag!! Det händer inte alls ofta, och det är jag glad för. 
Jobbade idag 7-16. Tiden gick faktiskt fort, men jag slet arslet av mig och satt nog inte still en enda gång tror jag.. eller jo, när jag hade rast 30 min.. men inte mycker mer än så.

När jag kom hem hade jag så sjukt ont i ryggen och snäll som min älsklingen är, efter lite (läs mycket) tjat så fick jag massage :) Så himla skönt och han är faktiskt riktigt riktigt duktig. 

Annars så har jag ätit världens äckligaste lördags mat, pommes och korv med bea. Inte ett dugg gott, men både jag och M hade lite bråttom. Han är på "discobowling", haha låter så töntigt, men han spelar iaf bowling och dricker öl med två toppenkillar från sitt fotbollslag. 
Och jag ska snart ta med mig min pälsboll och min flaska (LOKAFLASKA), och gå till Victoria. 
Det är brudar och vin som gäller.. eller inte riktigt för mig då eftersom jag är så duktig?Eller tråkig? som varken har råd eller lust att gå ut eller dricka för den delen. Men även om jag inte ska dricka eller ut och dansa så vill jag självklart vara med på förfesten för allt skvaller och alla skratt som mina underbara tjejer delar med sig av :)

Nej, nu ska jag måla mig lite lite svarta runt ögonen, sen traskar jag och min fyrbenta vän iväg. 
Ha en trevlig lördagskväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0