Oprah



Tittade nyss på det sista programmet med Oprah, hennes överagsknings show som gjorde för ett avslut och som en fin hylling till denna fantastiska kvinna.
I 25 år har hon jobbar med att förändra andra människors liv, gett de nya liv och bättre liv. Det är helt sjukt vad hon under sina 25 år har gjort för sååå många andra. 
Jag beundrar henne så sjukt mycket och jag skulle så gärna kunna göra som hon. Hjälpa människor på olika sätt som behöver den hjälp jag kan ge. 
Hon är en stor förebild och jag tycker hon är så fantastisk på alla sätt och vis. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oprah är fantastisk! Men imorgon är sista avsnittet - missa inte!! :)

2011-10-18 @ 18:00:14
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oprah är fantastisk! Men imorgon är sista avsnittet - missa inte!! :)

2011-10-18 @ 18:01:37
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0