Tung dag!

Idag har det varit en riktigt tung dag.
Träffade den underbara familjen.
Jag kramade om pappa.
Jag kramade om mamma.
Jag kramade om syster 1 och jag kramade om syster 2.
Jag kramade också om flickvännen, och bästa vännen.
Jag kramade om alla.
Jag grät tillsammans med alla.
Jag skrattade tillsammans med alla.


Det var så himla jobbigt, men det var också så otrilgt skönt. 
Vilken stark familj det där är alltså, vilken fin familj det är.
Vi grät, och vi skrattade,
vi grät och vi skrattade,
vi grät och vi skrattade.


En sak som är säker, det är att himlen har fått en så otroligt fin ängel
En ängel som var full av liv, full av jäkelskap
men också en ängel som var full av kärlek och som lämna spår hos alla i sin omgivning.


Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0