Vänner <3

Sorry för sämsta uppdatering, men vi har haft fullt upp. FULLT HUS!

I onsdags kom vår (Mats barndomsvän) fina vän Jocke från Ludvika hit vilket ledde till en spontan utekväll. Vi fick även sällskap av Issa och Amanda ut och alla tre sov kvar hos mig och M.

Jocke trivdes hos oss och ville inte åka hem, så på torsdagen hade jag och grabbarna mys med tacos :)

På fredagen när Jocke åkte hem, kom Sandra till oss. Det vart idolmys med chips och popcorn. Jag hade både mina snygga karl och mina två fina vänner, sandra och Issa bredvid mig. Så det vart en riktig mys och lyx fredag. Så även denna dagen fick vi två sovgäster.

Lördagen var det fest som gällde. M hade bjudit hem tre från sitt fotbollslag. Tre riktigt trevliga killar. Det kom även brudar till mig och tillsammans blev vi en riktigt fin blandning. :) Gylling och Sandra fick bli våra nattgäster även denna natt.

Idag har vi haft en riktig bakisdag. Fast vi inte alls har mått så dåligt har den bara bestått av pizza, godis och mys tillsammans med varandra och våra vänner. Först Gylling och Sandra, sen Sandra och Eas, och sen bara Eas. :)

Det har verkligen varit fullt hus hos oss ända sen i onsdags. Tre nattgäster, en nattgäst, två nattgäster och två nattgäster.
Det är tur det inte alltid är så för nu är det riktigt skönt och mysigt att bara vara jag och M igen :)
Men vad glada vi är, både jag och M att vi är omringade av så sjukt fina vänner.
De är så fina människor så man blir helt tårögd när man tänker på det. Och det är så roligt att vi ALLA kommer så bra överense tillsammans. Jag med hans vänner, han med mina vänner, våra vänner med varandra. :)
Vi känner oss lyckligt lottade! <3

(För övrigt har det där med att inte-äta-så-onyttigt gått åt helvete. Har nog gått upp istället för ner, vilket har gett mig världens jävla ångest. Så imon är det fan STOPP igen. Iaf i veckorna. det är träning MINST 3 gånger i veckan och ska jag äta gott så ska det var på helgen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0