Bästa Grabbarna

Gick hemifrån idag, vid 06:45 som vanligt.
Var i  Västerås till 16 och var i Örebro vid 17.
Gick direkt för att fika med tjejerna på stan, 
Viktoria har kommit hem från prakitiken i Indien
helt underbart att träffa henne. :)

Men iaf, det jag skulle säga var att när jag sedan
kommer hem, strax efter 19.
Har varit hemifrån i mer än 12 timmar.
Möts jag av fyra grabbar
som sitter och dricker öl, 
spelar fifa, kollar på fotboll på datorn
och lyssnar högt på Eddie Meduza. 

(min tele hade dött i batteri så hade ingen aning om detta)

Tror ni att Torsten blir tokig?
Nej, det går faktiskt inte
För dom där fyra killarna som satt i min soffa
Mats, Filip, Eas och Bobby
är bland de bästa killarna som finns
jag kunde inte annat än att tycka dom var suuuper söta
öl, fotboll och eddie liksom? haha
satte mig ner i soffan istället och lirade en fifa match
mot Bobby istället :)
Puss på er killar

Nu är dom på en bar och dricker mer öl
och kollar på mer fotboll
själv ligger jag här i sängen
ska plugga, vilket inte går så bra, ska vara klart imon
och som vanligt tänker jag då.. "bra då har jag hela dagen imon på mig"
men det har jag inte ens.
Så ska faktiskt plugga lite nu, 
sen sova och vänta in en full men super gosig man!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0