Besök hos läkaren!

Hejhej. 

Igår tog jag 20 droppar av någonting, vilket gjorde att jag fått tillbringa min morgon på toa. TACK GODE GUD! Har nog aldrig varit så glad över att bajsa :) haha. Och ni skulle bara känna vilken lättnad, min mage blev ju såå mycket lättare att bära. Man kan lugnt säga att jag har känt på hur det kommer kännas den dagen jag är gravid.. usch och fy vilken otäck känsla säger jag bara...fast det kanske blir nått annat när man vet att det är ens barn och inte bajs, vad vet jag. Det visar sig den dagen ;)

Har även varit iväg till läkare. Hade en som hette Eva och hon var hur bra som helst. Verkligen super trevlig och omtänksam. 
Efter att hon ställt tusen frågor, klämmt en massa på min mage, tagit prover osv. Så bestämde hon att hon ville skicka remiss på någon speciell röntgen. 
Eftersom att min smärta i magen kom i oktober, och jag fick problem med att gå på toa i slutet av december så var hon väldigt misstänksam till att det bara skulle vara att jag har en trög magen som inte vill bajsa. Eftersom mitt magont kom innan bajsproblemen. 
Hon sa också efter att hon klämt med sina händer på magen inte kunde känna någon stor tumör och eftersom jag var så pass ung så trodde hon inte det heller. 
Men hon sa att det kan ju vara att det är något litet i tarmen som är ivägen som dels gör att bajset inte kommer igenom som det ska, och sen gör så att jag får ont. Så att jag skulle röntgas tyckte hon iaf. 
Jag blev ju direkt orolig över att det skulle vara en tumör och hon sa att hon kunde absolut inte säga att det inte var det, men hon det var heller inte det hon trodde eftersom jag är så ung. 
Det behöver inte heller vara en tumör sa hon, utan det kan vara någon annan slags knöl som sitter ivägen. 

Vad det än är så ska det bort. Och ser vi inte något på röntgen sen, så är väl det super bra för då är det bara bajseriet som måste komma igång (jag har fått ny medicin som jag ska äta varje dag). Och är det nått, ja då tar vi det då, beroende på vad fan det är... 
Håll tummarna att det inte är nått farligt iaf :) Liite rädd måste jag erkänna att jag blir, men som sagt så tror jag inte att det är nått farligt :)

För övrigt så har jag blödigt (?) näsblod 4 gånger idag.. jag som typ har gjort det 3 i hela mitt liv annars. 

Min M har lämnat mig igen, för jobb i Ludvika. Det är lika jobbigt (jag vet att jag är töntig) varje gång han åker hem för jobb.. Jag känner mig så tom.. Det är ingen som härjar och jävlas med mig som får mig att skratta som en apa. Älskade älskade M, vad du gör mitt liv underbart! <3

Två nötter som älskar varanda så mycket som det bara går!!




Har haft min egen tid, och som vanligt på den så läser jag en massa bloggar.. både bra och dåliga. 
Amanda kommer ikväll, för lite pizza och godis till the voice. :) Var längesen vi sågs så en riktig mysfredag är nog vad vi behöver :)

Imorgon är det jobb mellan 12-16.. gött att träffa mina icakompisar igen! :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Läskigt gumman, hoppas att det inte är nå farligt. Julle har bajsat 3 ggr idag (!). Han bajsade i ons första gången av sig själv och nu idag. Tror att det är linfröoljan som satt fart på det hela. Det borde du prova. Finns i hälsokost butik. Jag brukar också ta en skvätt i min mat, för det är ju nyttigt i allmänhet också. Lycka till! Massa kramar <3

2012-02-18 @ 21:30:11
URL: http://babylife.webblogg.se/
Postat av: Sara S

Haha jag hoppas du kommer känna större känsla när det är en bebis i magen istället för bajs! Haha! Du är rolig du!;)

2012-03-05 @ 23:15:11
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0