Bra fredag

Hejsan hoppsan!

Idag är jag faktiskt inte så jätte sugen på att jobba! Det känns att det är fredag för jag är riktigt trött och känner att jag behöver en liggaisoffanenheldagmedmats-dag! Och inte göra någonting. Bara gå runt i fula mjukiskläder, inge smink, håret i rund boll på huvudet, hämtmat och massa massa pussar! Men den dagen får jag vänta på länge!
M åker till Ludvika i helgen för det är vår jobbhelg denna helg. Alltså inte den roligaste helgen.
MEN min fredag och lördag innan jobb kommer iaf bli bra, riktigt bra faktiskt!
Min älskade mamma och småtjejer kommer till mig idag. :) Är super glad för det är bland det bästa som finns när det kommer familj eller vänner till oss i Öret! Speciellt när M åker till Ludvika så jag slipper ha fredagsmys själv!

Så min fredag kommer bestå av massa mys och prat men en av mina bästa vänner - MIN MAMMA!
Ska förstås göra trollungarna lite griniga också för alla pussa jag ska ge dom! Som jag längtar efter dom. 4 veckor idag sen vi sågs sist! :/

Nu ska gå och dricka min andra kopp kaffe för idag, redan!
HOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0