. . .



Slänger in en varm och härlig bild på mig och syster. Tyckte det passade bra här i kylan.
Marmaris -05

Mammsen och skitungarna har ju varit här, åkte nyss. Tomt och ensamt, men som tur är så ska jag till jobbet. Eller tur och tur.. känner verkligen inte för att gå dit. Det kommer vara kallt att GÅ dit och det kommer vara kallt DÄR INNE! Fy tusan. Nej jobb är jag inte det minsta sugen på. 
När jag kommer hem är det planerat för att sminka på sig och sen möta upp Nadia och tjejerna på "Stora Örebro". Men det är ju jobb för mig imorgon också så...

När jag kommer hem efter så kommer jag nog sätta mig här lite, känner att jag har blivit så aktiv här ;) haha, mot förut iaf. 
Nu ska jag ha på mig lite kladd, sen blir det Ica till 21:15! Fyy fan! Men den 25, då är jag glad att jag gör det ;)
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0