HEM

Goddag gott folk. 

Idag har jag setat med den där tentan som jag sket i under nyår. Jag levde livet uppe i Sälen istället ;)
Men nu får jag sota för det.. blev iaf klar med fråga 1 idag. Har som mål att jag ska vara klar med 2 & 3 på söndag innan jag lägger mig.. Måste hålla det för att det ska hinnas med. Men det tror jag, för i mitt hembesök har jag planerat en massa plugg, tyvär. 

Men inte bara! Ikväll ska jag laga god middag och dricka lite vin tillsammans med Isspiss och Carro. Som jag saknat dom, 5 veckor sen idag vi sågs :( För lång tid emellan. Men ikväll ska vi ta igen det med mys och prat :)
Imorgon ska jag faktiskt klippa mig, OCH färga håret.  Jag vill inte vara fjortissblond, var inte ens meningen att det skulle bli så, men så blev det och har inte haft ork eller pengar till att lägga på håret. Men nu jäklar. Den ljusa färgen ska dämpas och i med ljusbruna slingor.. tror jag.. kanske kommer ut med en helt annan färg när jag är klar. ;) Lisa (världens bästa frisör) brukar få klippa mig lite som hon vill, litar till 100 på henne. Får se vad hon tycker att vi ska göra med färgen.. spännande. Men imorgon eftermiddag har vi resultat :P

Jag SKA träffa Tuss och världens finaste unge, Milea också. Hoppas att hon vill vara med oss brudar ikväll, men jag ska iaf hem till henne varken hon är hemma eller inte på lördag och mysa och pussas en massa med tokfian.. Plus tjåla och mysa en massa med Tuss, hon är så bra att prata. <3

Sen ska jag hämta min PÄLSBÄBIS!!! Och vi ska typ isolera oss i Hagge och jag ska bara busa och mysa med min lilla palvis en massa + plugga.. 
Vill hinna med att träffa pappsen också, och Lojsan. Men Lojsan får komma till mamma... inte pappa, skulle nog inte gå så bra... men pappa ska jag hinna träffa också.. 

Nej nu ska jag plugga lite till innan jag ska HEM till Ludvika.. har inte varit hemma sen jul :( Ska bli helt fantastiskt att träffa alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0