Vad händer?

Min kropp är dum i huvudet, för att inte snacka för detaljerat om mitt bajs så kan jag iaf säga att jag fan inte har bajsat sen i söndagsförmiddag. Det är 5 dagar liksom, fatta vad jag har stoppat i mig på dessa dagar.. Men inget får komma ut.
Ja sexy women är jag ju inte direkt nu när min mage är liks rund, stor och hård som en fotboll. Hela kroppen blir ur fokus, både psykiskt och fysiskt.
Kronisk förstoppning ? Fuck heller. Det måste ju bero på någonting.
Ska till en läkare igen vid 11:30 imorgon. Får se vad dom säger.

För övrigt är det skönt att M är hemma igen och jag tror att det gick bra för honom. Han vågar ju inte säga någonting och att det är svårt att veta. Men när han berättar allt som han svarat så lät allt hur jäkla bra som helst tycker jag :)

Hoj så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0