Ville dö igår

Fy helvete vilken bakfylla jag hade igår. 
Jag ville bara gå och dö för ett litet tag. 
Det var bland det värsta jag varit med om och tack vare den där jäkla bakisdagen så 
kan jag lova er att det kommer ta ett tag nu tills jag kommer dricka igen. 
Var så säkra. 
Kunde resa mig från sägen till soffan runt 19.
Tog min första tugga runt 20. 
KUL dag!

Mats var världens klippa igår. Han städade efter min och tjejernas fest. ALLT. 
Det var hur fint som helst när jag kom upp från sängen på kvällen. 
Och när jag ville ha chips och cola, gick han och köpte det. 
När jag ville ha pizza, då gick han och köpte det. 
Är han inte BÄST!?? 
ÄLSKAR DIG!

Men lördagskvällen var GALEN. Den innehöll allt. 
Vi hade så sjukt jävla kul och ingen var lyckligare än jag över att 
ha både mina Ludvika tjejer och Örebro tjejer samlade hemma hos
mig på en och samma fest <3
TACK tjejer för den bästa kvällen på länge. 

Det blir bilder imorgon eller ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0