Ett bajsigt inlägg

Hejsan svejsan. 

I söndags så fyllde mitt hjärta 24 år! Tänk vad tiden går fort.. första gången jag "dejtade" honom var han 20 år, skulle fylla 21... Och nu är han 24. Underbara karl. Han gör mitt liv till det bästa! 
Han fick en Lee jeansskjorta och 10 snusdosor. Skjortan var han med och köpte, så det blev rätt. Han är ju ganska så kräsen min M. :)
När M kom hem på söndagen efter att ha jobbat 12 timmar, så var jag på Ica och slutade inte förrän 21:15. Men när han kom hem fick han komma hem till ett litet kärleksbrev på två sidor och en lite "ledtrådsskattjakts-papper". Där stod det hur han skulle hitta 10 andra små presenter som jag hade gömt i hela lägenheten. Det var 10 snusdosor.. haha, så typiskt mig tyckte Mats att jag skulle "leka till det" och gömma dom som om han vore 10 år.. :) Men han tyckte jag var lite söt också, tur är väl det ;)



Min snygga, sexiga, söta och fina 24 åring! <3


Praktieken har rullat på även denna vecka. Men idag har jag varit hemma då jag fick lov att åka in till akuten igårkväll. 
5 jäkla timmar var vi där. Så sjukt att det ska ta sån tid för att få hjälp. 
Men nu vet jag iaf vad det är för fel på min mage. Och jag hoppas att jag aldrig mer ska behöva ha ont. 
Och vet ni vad det är? Typ som Alvin.. haha nej men nästan. 
Min tarm fungerar inte som det ska, det är nått fel på min tarmkanal. Vilket betyder att jag har kronisk förstoppning. Så länge jag kan minnas har jag bajsat typ varannan eller var tredje dag. Aldrig att jag bajsat varje dag iaf. Och så ska det tydligen inte vara, eller det vet jag ju men trodde aldrig att det va så här "allvarligt" som det var/är.
Min mage får iaf inte ut allt som ska ut om man säger så, och nu har min mage fått nog och därför har jag börjat fått ont nu sen i oktober, magen som säger stopp. Och när jag får mina attacker så menar läkaren att magen är så full av bajs (äckligt jag vet) men att min tarm bara töjs och töjs av allt som ska ut och inte kommer ut. 
Eftersom det är något fel på min tarm, som gör allt segare och som faktiskt inte går att göra något åt. Så har jag nu fått en medicin som jag SKA ÄTA HELA MITT LIV. För min kropp kommer tydligen alltid göra såhär.. jäkla tarmjävlar. Men jag är faktiskt glad att det inte är nått farligt :) Så det är bara att gilla läget. 

Aja, nog om bajs och tarmar. Nu vet ni läget. 

Ikväll kommer det bli en trevlig kväll. 
Jag, Mats, Eas och Walter ska gå på bio. Det är dags för mig att äntligen få sitta och dregla där på bion och ha min sexiga Persbrandt ! ;)
Efter det är det tydligen 3 SKIT BRA MATCHER på tv. Eas och Mats blev lika glada som små barn på julafton när dom upptäckte det. Så efter bion ska vi gå till Olearys för att kika på fotboll och dricka öl. Jag tar mig nog en cola och kollar på en halvlek, sen går jag hem för att sova. Ska ju som vanligt upp 6 imorgon bitti. Men det kommer bli en lugn och mysig kväll. Jag och grabbarna.. som vanligt. haha! 

Nu ska jag vika in tvätt, hänga upp en ny, plocka lite för att sedan gå och träna.. eller just ja. ska ju till apoteket för att hämta ut en bajsa-normalt-hela-livet-medicin.. ! 
Höj!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Åh hjälp ! Jag bajsar två , MAX tre gånger i veckan !

2012-01-29 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0