Fy tusan

Ojojoj, här jäklar rullar livet på. 
Det är äntligen helg, typ den längsta veckan i mitt liv.. men jag har heller aldrig lärt mig så mycket på en vecka heller. Det är så SJUKT kul. Shit vad jag har valt rätt yrke :) Kommer älska att jobba med de olika sakerna som jag kan sen tack vare min utbildning. 

Imorse kramade jag iaf min 23 åring för sista gången.. Hem till Ludvika för att jobbar var det som stod på schemat för honom. 
Imorgon när han kommer hem är han 24!!!!!!!!!!!!! Mitt hjärta! Jätte tråkigt att jobba till 21:15 den dagen han fyller år. Men vi var ut och käkade igår och sen får vi ta lite födelsedagsmys på söndagskvällen. <3

Nu har jag faktiskt nyss kommit hem från jobbet. Jag vet. Denna vecka blir det som 7 dagars jobb. Jag är helt slut, men eftersom jag är som jag är och gillar när det är full fart så kommer det lite brudar hem till mig ikväll för käk och fest. Om M hade varit hemma så hade jag nog säkert inte haft nått emot att bara vara hemma. Men istället för att ha en tråkig (lugn och skön) lördagskväll så blir det fest med Amanda, Lisa och Klara.. kanske några fler. Alla är välkomna ;)
Men bara för att dom ska komma hit så måste jag städa.. Eller ja, iaf vika in lite tvätt och småplocka lite. 

Ha en bra lördagskväll, för det ska jag ha.
Slänger in en bild på en varelse som jag saknar så mycket att det gör ONT i mitt hjärta (han är i Nyhammar). Jag hoppas han kan komma hem till mamma snart <3

haha vad långt hår han hade här.. min lilla älskade gris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0