Helt slut!

Hello!

Vet att jag är super dålig på att uppdatera just nu, och även fast jag inte har 1000 läsare så får jag så dåligt samvete mot er få som läser. 

Men min praktik har iaf börjat nu. Och SHIT VAD KUL det är. Och vad lärorikt det är. Jag har lärt mig så sjukt mycket på dessa tre dagar, så när jag kommer hem på eftermiddagarna är jag helt slut.
Har varit i Västerås, kommit hem, tränat, ätit mat med M, myst med M, sen sova igen i några timmar sen upp igen....
Idag tränade jag dock inte utan åkte till Victoria och käkade mat med henne och tjejerna, och Nils (hennes sambo).. Vi hade en lite "hej då, vi ses snart igen" middag tillsammans allihopa för hon åker till Indien på lördag och ska göra sin praktik där.. och kommer hem i april.

Min praktikplats då?
Ja jag måste ju sova så jag hinner inte berätta så mycket nu. Vill ha så många sovtimmar det bara går. 
Men det är helt super på missbruksmottagningen, och vilket gäng jag jobbar med :) Mina två handledare framförallt. Dom är sååå duktiga och kunniga, delar med sig så mycket av sina kunskaper och erfarenheter, men också resten av gänget VILL verkligen lära mig så mycket som möjligt. Så min hjärna går på högvarv hela dagarna. 
Jag har eget kontor också! Liiite mallig är jag faktiskt ;) Ska ta med ett kort på Alvin och ett på mig och M och ställa på mitt skrivbord imorgon.. så jag har mina älsklingar 'även i Västerås. 

Kan och KOMMER att berätta såå mycket mer. Men nu måste jag verkligen sova. Ska upp snart igen. 
Hörs nog kanske inte imorgon, men på fredag! HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0