HEMMA!!

Ni aldrig ana hur jäkla underbart det är att vara hemma. I sitt HEM. 

När jag åkte hit idag så kände jag mig lite sorgsen, för jag börjar faktiskt tycka om Ludvika igen, eller folket iaf. Men staden ger mig iaf inte ångest längre ;) Trodde aldrig jag skulle säga detta, iaf inte för två år sen :P

Men jag har haft två helt fantastiska veckor i Ludvika och (5 dagar i Sälen). Och jag tycker så himla mycket om min familj, och M.s familj. Vi har de bästa familjerna man kan tänka sig. <3

Vet inte om det är att staden Örebro som hjälper till och gör att känslan blir större eller om jag hade känt såhär fast jag hade haft lägenhetern någon annanstans. MEN HJÄLP, vad skönt det var att komma hem. 
Till mitt och Mats HEM. Jag älskar vårt hem. Det är rent och fint, och det är vårt alldeles egna. Jag bara älskar det!

M är kvar och jobbar till söndag, och jag ska jobba här till söndag. Och när jag inte jobbar ska jag packa upp, tvätta och plugga.
Nu är vi snart tillbaka till vardagen igen, och det har jag faktiskt längtat efter. Till min och Mats vardag, då det bara är vi två under samma tak.. plugg, filmkvällar, bio, vännerna i Öret... Ja tillbaka till vår vardag helt enkelt :)

2012 kommer bli mitt och M. år, i också. För 2011 kan man inte säga annat än att det också var vårt. Vi flyttade till denna underbara lägenhet och skaffade oss jobb i Öret.  Vi byggde upp våra liv, här i Örebro. Hade små mysiga utflykter till bla. Göteborg och Stockholm. Vi unnade oss massor av vardagslyx med bio och restaurang. Under 2011 kan man kort och gott säga att vi har njutit av varandra. Vi har bara tänkt på oss själva och varandra. Bara gett varandra glädje och kärlek!
Ett helt underbart år. 
Men 2012 kommer bli exakt lika bra. Jag känner på mig det. Även detta år kommer bli mitt och M.s :) <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis sådär känner jag också när vi kommer till Gävle! Underbart :)

2012-01-07 @ 20:47:50
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0