Ledig måndag!

God morgon.. Eller jag gick faktiskt upp 9 idag, fast jag är ledig. 
Men M skulle upp vid 9, och vad gör man inte för att få äta frukost med sin älskling framför tv? Som jag saknat våra mornar. Frukostmys, det är vår stund det :)

Nu är M iaf i skolan, så duktig. 
Själv sitter jag i soffan och har ingenting kvar att kolla på på datorn. Så jag bara sitter här och har skit tråkigt. Vet att jag nog bara borde njuta, för imorgon är det fullfart fram till helgen, och sen börjar praktiken.. och då blir det allt annat än lugnt. 

Men jag sitter och drar mig för att börja städa. Jag ska storstäda (skönt att ha det gjort innan helgen och praktikens start) + att jag ska städa bort julen. Nu är ALL julkänsla borta, inte så konstigt kanske då den är över.. Men nu stör jag mig bara på allt som har med julen att göra ;) Så den ska bort.. antingen nu om typ 10 min... eller efter min lilla vila på soffan. ;)

Jag och M ska STORhandla idag också, det är så jäkla tomt i kylskåpet så när jag ropar hej i det igår... så ekar det liksom fortfarande ett hej idag. så jäkla tomt är det!!

Nej, vila i ca 30 min.. sen.. då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0