Love fredag

Helloooooo! Hur underbart är det inte med fredag? Med helg!!
Aldrig någonsin har jag uppskattat helgen så mycket som jag gör nu när man jobbar varje jäkla dag!
Jobbet i Västerås kunde inte va bättre, folket är verkligen helt underbara och alla vill lära mig så mycket och jag står där med öppna armar och tar emot allt jag kan få.. Men åker hem med en hjärna som bara luktar så mycket bränt att brandbilen kommer hem till oss..Typ varje kväll. Börja bli ganska så pinsamt faktiskt att dag efter dag förklara att det är min hjärna som luktar!

I helgen känner jag för att fly hemmet. Ska försöka övertala M att åka till Sthlm. Till hans syster och underbara Ebba. Vi har pratat om det men M är som vanligt velig i 100 år innan han bestämmer sig för nått.
Annars kanske jag rymmer hem till Ludvika.. Vi får se. :)

Sitter på jobbet iaf och ska ha ett samtal (inte själv än) kl 10. Min mage är väl hyfsat bra.. Igår tog jag en massa bajsmedicin.. Så nu är jag ganska tömd ;) Nice! Moget att skriva om det? Nej men det är så mitt liv ser ut. Jag har ätit tre olika bajsmediciner nu i veckan, för att få ut mitt jäkla bajs som trivs så bra där inne.. Men nu tillsammans med bara en medicin ska jag nu kunna bajsa som en vanlig Svensson eller Persson eller Jansson för resten av mitt liv!

Hoj!


Kommentarer
Postat av: Sara S

Åhh, skoj för Mats! Hälsa grattis!

Haha du är jäkligt rolig du Torstentorsten!;)

Kul att se att du trivs på praktiken också!

Får se om vi är i Sthlm samtidigt någon helg så får vi mötas upp!

Kram på dig!

2012-01-30 @ 22:31:43
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0