Min mage, läs ej om du känslig!

Nu är jag så trött på min mage.. Den gör fortfarande ont varje jävla dag. Om det kommer ut som det ska nu? NEJ! Medicinen suger balle och hjälper inte ett dugg.. Inte enligt mig iaf. Imorgon bitti har det gått en vecka sedan jag fick detta och jag har lovat M att ringa eftersom det inte blivit nå bättre. Då får de fasiken undersöka mig noggrannare tycker jag!

Annars så rullar det på. Befinner mig i Västerås mellan 7 och 17 på dagarna.. Kvällarna består av mat, träning och mys med M. Mer än så hinner jag tyvärr inte, jätte tråkigt men sant. Min fråga är: HUR FAN HINNER FOLK SOM JOBBAR DESSA TIDER MED BARN? Sin familj? Det borde ju knappast bli många timmar dessa människors hinner umgås med sina barn och sin karl. Ne fy tusan. Inte ska då jag vara borta från 7 på morgonen till 17 ibland 18 när jag får barn.. Det ska jag då se till., hur vette tusan men jag kan berätta hur när jag kommit på det ifall det är någon som läser som känner samma lika! :)

Hojhoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0