Stoltast i världen

Hej hopp!

Jag har pirr och glädjerus i hela kroppen för tillfället. För vet ni? MIN snygging har gått vidare till de sista testerna för polisskolan! ! ! ! ! ! ! !
Jag är så glad att jag bara vill skrika! Nu kan jag inte göra så mycket annat än att hålla alla mina tummar och tår för att det går som det ska ända in i mål, så han kommer :)
Den 13 februari ska han iaf ner till skåneland för att bli psykad av en snut!

Var bara tvungen att gå in och skriva detta på en gång. :)
ÄR SÅ GLAD OCH STOLT! MIN MATS!

Hörs kanske ikväll eller imorgon!
Höj!


Kommentarer
Postat av: Tuss

grattis till Mats !!! Fan vad roligt ! och att bli polisfru , MUMS !



Puss på dig chilldie , miss & love you <3

2012-01-30 @ 12:04:59
Postat av: Linda

Grattis Mats! Hoppas att det går bättre denna gång! Han får läsa och titta mycket på nyheterna och plugga in lite politik, är många såna frågor, men det vet han ju redan :)



Lycka till!!!

2012-01-31 @ 10:23:01
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0