Super vecka!

Hejsan alla älskade läsare. 

Denna vecka har det varit full fart och den har varit super bra :)

I onsdags var jag med M som gjorde fystestet för polisskolan. Han var såå duktig och jag kunde inte känna mig stoltare :)
Han kom 4 in i mål av alla 40 på springningen, hans tid blev 8:22. Både hinderbanan och bära dockan som man får lov att göra gick också super bra. Det sista man skulle göra var ett simtest, där det faktiskt var flest människor som blev kuggade.. men inte min karl inte... han klarade det hur bra som helst. Och han blev GODKÄND!
Nu får vi bara vänta till vecka 5 för att få besked om han går vidare till de andra testerna som är kvar. HOPPAS, håll alla tummar och tår som går. 

Torsdagen och fredagen var det projektredovisning i skolan. 
Klockan 12 på fredagen var dagen slut, vilket betydde att även termin 4 var gjord. 
Jag har alltså klarat av 2 år av utbildningen. Jag är faktiskt riktigt STOLT över mig själv. Dessa två år har gått så fort och jag har lärt mig så sjukt mycket. 

På fredagskvällen lagade jag och Sandra som var här, för att umgås en sista kväll innan hon drar till Macao på måndag till mars :(. 
Vi gjorde iaf jätte god mat och till det drack jag och M rödvin.. (jag vet, har lärt mig det och jag kände mig faktiskt riktigt vuxen ;)
Vid halv nio åkte Sandra hem till Ludvika och jag och mitt hjärta la oss i sängen med vinflaskan framför en film. Supermys skulle jag vilja säga. En helt perfekt kväll. 

Igår var det fest. Två av mina fina vänner här i Öret fyllde år. 
Musu fyllde 22 och därför åkte jag först till kotten för att fira henne. Det var jätte kul att umgås med hon och Nadia igen. Det var allt för längesen. 
Vill halv elva fick jag skjuts av Nawal (tack super söta du), till en lokal där Martina hade sin 25 årsfest. Var där ca en timme innan vi alla bestämde oss för att åka till krogen fast vi sagt att vi skulle skita i det. Men det blev iaf en lördagskväll som avslutades på Satin. Det var trevligt men jag är ju så sjukt jävla trött på allt som har med krogen att göra.. så jag gick hem vid ca 01. 
Hemma städade jag undan efter M och Eas som hade druckit öl och spelat tvspel... När de sedan kom hem från Harrys käkade vi Sibylla och hade vår egna lilla efterfest till 04. 

Idag har vi bara segat i soffan. Grabbsen har spelat tvspel. Jag har läst alla mina bloggar. Jag har gjort tacos som vi dröck i oss, jäklar vad gott det är med tacos på en bakisdag. 

Nu spelar de NHL igen och jag ska gå in och ta mig en långdusch, älskar! 
Efter det ska jag läsa studiehandledningen inför den kommande terminen. Nämligen PRAKTIKEN!!!
Imorgon klockan 06:56 sitter jag på tåget påväg till Västerås. Ska ju vara där på socialtjänsten, enhet missbruk. 
Kommer bli sjukt långa dagar, men hjälp vad intressant och lärorikt. 
Är faktiskt riktigt nervös, men mina handledare var så goa så det kommer nog gå bra :)
Men det kommer som sagt bli långa dagar, sitter på tåget vid 7 imorgon bitti och kommer nog inte vara hemma förrän vid 18. Men men, vad gör man inte för att få en bra praktikplats? ;)

Nu var det duschen ja. Hoj hoj. Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag har haft. Vi hörs imorgon, då får ni höra hur min första praktikdag har varit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0