Grease

Nej du, din jävla kinabrud.. Nu får du faktiskt ta och komma hem.
Det finns inte ord som beskriver hur mycket jag saknar dig just nu. 
Jag skulle behöva dig här hemma lite just nu. 
Om två veckor ska jag krama dig så hårt att du tappar andan, fast bara ett litet tag.. iaf så hårt så du verkligen känner hur sjukt mycket jag tycker om dig!! 
Puss på dig ska jag också göra, väldigt mycket. Många pussar. Inte så blöta, men många! 


Du är så speciell för mig min älskade Grease! <3
Jag älskar dig så oerhört mycket min vän!
Du lever bara en gång och den gången är nu! Livet- Vi <3

Så många fina minnen vi har min älskade vän, 
och fler blir det, för vi ska leva länge.. och så länge vi lever kommer vi vara bästa vänner. :)





































Sist men inte minst ;)


haha älskar hur du tittar på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0