inte tid

Här händer det inte mycket. Har inte riktigt tid denna vecka då jag är på ett nytt ställe, men endast för denna vecka. 
Är på socialkontoret barn och ungdom. och fy helvete vad kul det är.. tänkte skriva ett lite längre inlägg om vad jag fått varit med på och framförallt vad jag tänker och tycker om saker som jag varit med på/sett.. bland annat två polisförhör, ett med en 4 årig flicka och ett med en 9 årig flicka. Så sjukt hemskt jobb och jag kan säga att alla som jobbar på socialtjänsten barn och ungdom är vardagshjältar. att dom orkar se allt! Jag ska också jobba där, kanske inte vill sätta mig dig på en gång oerfaren.. men jag vet exakt vad det är jag ska hålla på med sen :)

men som sagt, inte så mycket tid.. antar att det bli på lördagskvällen när jag är ensam. 
Imorgon ska jag få träffa min älskade SANDRA som kommit hem. jag är överlycklig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! även min issåpiss kommer, så min fredag kan ju liksom inte bli bätttre? Vi ska ut och äta italienskt..UNDERART mysigt.!!!!!


HOJ

Kommentarer
Postat av: Lovisa

UNDERART? Är det nåt nytt? ;)

2012-03-30 @ 01:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0