Lösenord!

Hejsan mina kära och ÄLSKADE läsare. 

Andledning till att jag skaffat lösenord är för att det är vissa människor som läser min blogg, som jag inte tycker ska läsa den. 
Jag skriver ju som sagt inte min blogg för att jag vill att så många som möjligt ska läsa den. 
Jag skriver den dels för att jag tycker det är kul för min skull. Och för framtiden. Men också (därför jag skaffade den när jag flyttade till Örebro) för att familjen och vännerna som jag inte träffar eller pratar med varje dag ska få ta del av min vardag. 

Men som sagt, det är några människor som jag inte vill ska få göra det.. ta del av mitt liv. Inte för att jag skriver så värst privata saker, men ändå. 
Sen kan det ju faktiskt också hända att det blir lite mer privata, eller vad man ska säga? Skriver ju iof öppet om mitt bajs osv ;) haha... men ja vi får se vad det blir. 

Men nu vet ni, som hittat hit för att jag gett er mitt lösenord för att det är okej för mig att du läser, hur det ligger till och varför :)

Ikväll ska jag ha våffelkväll med Amanda, IGEN.. ;) Har inte ens gått en hel vecka sen sist. Men det är både smet, nutella, sylt och grädde kvar sen förra gången.. Så varför inte? Det är ju så jäkla gott. 

Imorgon SKA JAG HEM TILL DALARNA!!! Och det är ledig helg för mig och M, så vi ska vara i Ludvika TILLSAMMANS. Blir vännerna på fredagen, sen blir det familjerna på lördag och söndag :)

Ska bli bättre också på att ta bilder med min proffsiga kamer :) + bättre på att lägga ut dom här.. men det känns lite roligare nu när man faktiskt vet vilka som läser och ser bilderna!

Vi hörs i helgen. 
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0