Ser ljuset!

Idag är det onsdag och jag börjar ser ljuset. Veckan är snart slut och då är det HELG!!!
Och det är inte vilken helg som helst, utan en LEDIG helg och jag och mitt hjärta ska till hans syster i Sthlm.

Det ska blir så helt underbart att åka iväg med M.
Vi kommer nog inte komma till Sthlm förrän på eftermiddagen. Så fredagen blir myskväll hos hans syster. :)
På lördagen ska vi ut till en park och leka med Ebba och bara ha det kul tillsammans med familjen :) hoppas på fint väder!
Karin och Scotti ska sen på fest, så då blir det pizza och godis framför tv för mig, M och lilla Ebbs!
På söndagen ska jag hinna med en lunch med bästa Tess och sen ska jag hem till Johanna och fika innan det blir hemgång!

Det kommer bli så skönt att få komma bort tillsammans + att få umgås med Ms fina syster och familj! Längtar!

Jag har också kommit på att jag inte har NÅGRA KLÄDER! Så lönen denna månad vet jag ju precis vad jag kommer lägga på. Beställde ett par nya converse igår också :) Hade ju ett par svart och ett par vita men dom vita blev så sjukt slitna så jag slängde dom. Beställde vita igår, men mina förra har varit slim modell och det ville jag inte ha denna gång. Så detta är ett par vita vanliga all star! :)

Nej nu ska jag jobba lite! Glad av detta väder är jag också! ;)

Ger er två bilder på grisen som jag saknar mest just nu!


Kommentarer
Postat av: kusin

hallå? hur gick det på intervjun? var var du?

det var på systembolaget, tycker det är svårt att säga hur det gick, men tror det gick bra, dock var det ett 30-tal som hade sökt (!)puss

2012-03-28 @ 09:17:02
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0