Stolt över mig själv!

Igår var jag verkligen STOLT över MIG SJÄLV. På riktigt. 
Känslan var så stark och det är nog första gången i mitt liv som jag verkligen var det till 100%. 

Jag hade mitt första samtal på jobbet. Ett LOB samtal. 
Det var en stackars 19 årig kille som blivit omhändertagen av polisen som fick svara på lite frågor osv. 
av mig. 
Min handledare satt bredvid och efter samtalet fick jag så fina ord. 
Det kändes i hjärtat, jag var så LYCKLIG. 
Hon sa bla. att jag inte alls såg nå nervös ut (vilket jag sa att jag var) utan att
jag istället såg PROFFSIG ut! :) Hon sa också att jag ställde helt rätt frågor
och la fokus på de saker i samtalet som det skulle läggas fokus på. 
Total nöjd var jag över mig själv efter hennes ord och mitt första egna samtal :)

På tåget hem när jag precis läst alla fina ord från
både vänner och familj gick jag in på studenforum och då
hade tentaresultatet kommit ut. Och jag KLARADE den sista hemtentan :)
Så nu har jag 120 högskolepoäng och 2 år av socionomprogrammet är
helt jävla KLARA!

LYCKA och STOLTHET är de enda orden som kan beskriva min dag igår. 

HAPPY FACE!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mamm

Min älskade duktiga tjej! Du är så duktig!

Det är bara en liten, liten grej.... kan du inte försöka sluta svära oxå...? Puss o kram, Godnatt!

:) :) :)

2012-03-01 @ 23:24:21
Postat av: Lovisa

Åååååhhh!! Jag är också stolt.. så galet stolt över dig min älskade lillasyster!

Du är bäst helt enkelt!

Puss



P.S. Håller med mamma, sluta svär. D.S. ;)

2012-03-02 @ 00:21:52
URL: http://familiadelovisa.blogg.se/
Postat av: Tuss

Fantastiska Chilldie , inte för att jag tror att någon som läser detta inte visste vilka ord du skulle få efter samtalet eller att du skulle klara tentan , men STORT GRATTIS ! (Säger man grattis va ?) och även om jag sagt det hundra gånger förut så säger jag det igen - du kommer bli den bästa socionomen på jorden !!

2012-03-02 @ 11:06:45
Postat av: annie

ååh Mathilda vilket härligt inlägg! =) Klart att du fixade det galant! Duktiga du!

Gör något och fira i helgen! =) Puss annie

2012-03-02 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0